Rázný krok směrem k vám

Našich zákazníků si velice vážíme, a proto jsme vytvořili zcela nové oddělení Péče o zákazníky. Jeho posláním je ještě intenzivnější komunikace s vámi, našimi zákazníky, abychom vám pomáhali  se znalostí vašich potřeb ve vašem podnikání tak, jak potřebujete.

  

  • Kde se můžeme setkat? 
    U vás, u nás, na workshopech, prezentacích, odborných konferencích… kdekoli vám to bude vyhovovat. Stačí se domluvit na termínu a rádi se s vámi sejdeme.

  •  Jak schůzka probíhá?
    Bez svazujících pravidel a postupů. Přijedeme, probereme cokoliv. Samozřejmě s plným respektem k vašim časovým možnostem. Pokud vznikne oblast, kterou nedotáhneme na místě, za pár dnů se ozveme s návrhem řešení.

  • Co si na schůzku připravit?
    Primárně bychom s vámi rádi hovořili na téma kam směřujete, jaké aktuální vize transformujete do reality, kde už vám pomáháme a jak a s čím vám případně můžeme pomoci či co ulehčit dále. Sekundárně bychom od vás rádi získali zpětnou vazbu a hodnocení naší produktové řady a služeb. I zde uvítáme nejen pochvalu, ale i náměty na zlepšení a samozřejmě se nebudeme tajit tím, kam směřujeme my, co připravujeme pro vás do dalších let za novinky apod.

  •  Jak si domluvit schůzku?
    Stačí zavolat na 318 40 20 10 a nechat se přepojit na oddělení Péče o zákazníky, napsat na POZ@byznys.eu nebo požádat vašeho mobilního konzultanta o sjednání schůzky. My se vám ozveme a jistě se domluvíme.

 

Závěrem
Jednou z nejcennějších hodnot, kterou vyznáváme jsou naše vztahy se zákazníky. Váš čas, který věnujete naší schůzce a vaše otevřenost v komunikaci, jsou naší odměnou.

 

Jsme přesvědčení, že každý vztah, aby fungoval, potřebuje péči … a Péče je náš byznys.

Tento web používá soubory cookie, které nám pomáhají zajistit lepší služby. Více informací