Obchodní příležitosti

Řízení efektivity obchodních příležitostí

Řešení obchodní politiky a řízení efektivity obchodních příležitostí implementované v Byznys ERP přináší uživateli objektivní pohled na jeho vlastní obchodní činnost.

Hlavní předností pro obchodního manažera je soustředěnost důležitých informací, precizní controlling obchodního týmu a řízení komunikace se zákazníkem z různých zdrojů na jednom místě v informačním systému. Pro vrcholové manažery a majitele firem představuje zdroj systematických informací o potenciálních a reálných příjmech a také klíčovou informaci o výkonnosti a úspěšnosti jejich obchodního týmu.

Řešení usiluje efektivně pokrýt „hluchá“ místa v obchodních činnostech firem do té míry, aby například obchodní ředitel mohl na základě těchto získaných informací produktivněji řídit svůj obchodní tým a tím zvyšovat úspěšnost firmy na trhu.

Přínosy Řízení efektivity obchodních příležitostí :

  • klíčový manažerský nástroj informující o výsledcích a plánech činnosti obchodního oddělení
  • přehled o potenciálních, rozpracovaných, ukončených nebo neúspěšných obchodních případech v tabulkové podobě za určitou časovou jednotku, např. měsíc
  • centralizovaná správa kontaktů
  • koordinace a sledování jednotlivých fází směřující k úspěšnému uzavření obchodní příležitosti
  • plánování dalších pomocných obchodních aktivit
  • sdílení informací mezi spolupracovníky ve firmě
  • zkrácení doby presales fáze při vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • změření výkonnosti obchodního týmu a efektivnější využití obchodního potenciálu
  • automatizace a optimalizace procesního řízení obchodu ve firmě
  • integrace s dalšími poprodejními aktivitami v rámci informačního systému
Tento web používá soubory cookie, které nám pomáhají zajistit lepší služby. Více informací